Yoojo is veel meer dan alleen een website om mensen met elkaar in contact te brengen. Het is een verzameling concrete garanties die klanten en dienstverleners aan huis, ook wel bekend als jobbers, beschermen.
Wij bepalen wie er naar uw huis komt.
100% van de profielen van jobbers worden door onze teams gecontroleerd: profielfoto, identiteitskaart, sociale zekerheid, nationale bankrekening.
Beroepsbeoefenaren moeten hun identificatienummer uit het handelsregister (SIREN) of het handelsregister doorgeven en een bewijs van beroepsverzekering overleggen.
Wij verbinden de juiste mensen met de juiste vaardigheden en referenties.
Alleen jobbers met de juiste vaardigheden kunnen reageren op jobs bij Yoojo.
Het serviceniveau van onze jobbers wordt dagelijks gecontroleerd door onze teams om je de meest betrouwbare en erkende leden van Yoojo te kunnen bieden voor al je behoeften.
Heb je een vraag over een job? We geven antwoord in 20 seconden
Als je hulp nodig hebt, kun je onze hotline voor klantenservice bellen. Dit nummer is geopend van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur en wordt weergegeven zodra je een vacature hebt geplaatst en de eerste aanbiedingen hebt ontvangen.
Je bent gedekt tot 250 € of 1500 € in geval van schade.
Alle op Yoojo geboekte en betaalde diensten vallen onder de Yoojo Dekking. Ongeluk, breuk, annulering, bijstand.
Wij beschermen transacties tussen onze leden met een duidelijk kader.
Alle prijzen worden vooraf vastgesteld en alle diensten worden vooruitbetaald en beheerd in je Yoojo-account. Alle betalingen zijn beveiligd en worden geactiveerd door je overeenkomst. Jobbers verplichten zich om de geaccepteerde prijzen te respecteren wanneer de dienst wordt gevalideerd.
Wij geven de voorkeur aan de beste tarieven en de beste exploitatievoorstellen, zowel in het belang van de klanten als van de werklieden.
Door het eerste en enige online platform te worden dat is goedgekeurd voor persoonlijke diensten, stellen wij jou in staat jouw sociale lasten met één klik te declareren en te profiteren van een belastingkrediet van 50% op in aanmerking komende diensten.
Wij stellen alles in het werk om snel te handelen in geval van onvoorziene omstandigheden.
Als je jobber afwezig is of niet kan werken, kun je ons onmiddellijk bellen zodat we je kunnen helpen om zo snel mogelijk een nieuwe jobber te vinden.