Verzekering

Verzekering

Dekking inbegrepen voor alle diensten.

Dekking inbegrepen voor alle diensten.

Begeleide en gecontroleerde diensten

Serviceproviders controleren

Bij Yoojo controleren we de identiteit van elke dienstverlener aan de hand van belangrijke informatie zoals naam, adres en identiteitsbewijs, zodat je er zeker van kunt zijn dat je met een gerust hart diensten ontvangt.

Servicebewaking

Onze technologie helpt je de juiste serviceprovider te vinden, de relatie eenvoudig te beheren en indien nodig om te gaan met onvoorziene omstandigheden.

Bescherming voor al uw services

Ongeluk

In het geval van onopzettelijke materiële schade veroorzaakt door de dienstverlener aan de aanvrager (klant) of een andere derde partij als onderdeel van een opdracht die is gevalideerd en betaald via het Yoojo-platform.

Tevreden of opnieuw

In geval van slechte uitvoering van de opdracht en mits haalbaar, zal Yoojo de dienstverlener of een andere dienstverlener vragen de opdracht opnieuw uit te voeren met een bijdrage voor beschadigde elementen.

Veterinaire bijstand

In geval van ongevallen tijdens de verzorgingsperiode of ziekte waarvan de symptomen zich voordoen tijdens de verzorgingsperiode, dekt Yoojo Cover de veterinaire kosten die tijdens de verzorgingsperiode worden gemaakt (behandeling, diagnose en medicatie).

Hulp bij annulering

Als je serviceprovider niet beschikbaar is, zullen we ons uiterste best doen om zonder extra kosten een alternatieve oplossing voor je te vinden.

Kies voor gemoedsrust met Yoojo Cover

Verzekering

Verzekering

Gratis

Yoojo Cover Plus

Yoojo Cover Plus

Kosten
Zonder Yoojo
Zonder Yoojo
Serviceproviders controleren
Serviceproviders controleren
Bescherming tegen breuk
Bescherming tegen breuk
Tot € 250
Tot € 1.500
Servicebewaking
Servicebewaking
Tevreden of opnieuw
Tevreden of opnieuw
Tot € 250
Tot € 1.500
Veterinaire bijstand
Veterinaire bijstand
Tot € 250
Tot € 250
Hulp bij annulering
Hulp bij annulering

Heb je nog vragen?

U kunt de Cover Plus-optie activeren bij het boeken van uw dienstverlener.

De dekking kan niet worden geactiveerd na het boeken.

Bij opdrachten met meerdere dienstverleners kan de Cover Plus-optie tijdens de eerste boeking worden geactiveerd en zal deze van toepassing zijn op de volgende boekingen.